Servicepakketten
16 december 2020
Hoe werkt dit | Wat mag je verwachten
We leven in dynamische tijden. Dat geldt zeker ook voor professionele ledenorganisaties. Het afgelopen jaar heeft laten zien hoe snel de wereld kan veranderen. Dat heeft ook impact op de manier waarop je je leden bedient. Met deze veranderingen in gedachten ontwikkelen we Livits continu door. Maar ook de inrichting en configuratie van Livits bij jullie, onze klanten, behoeft continue aandacht. Met dit doel in het achterhoofd, introduceren we Servicepakketten. Dat doen we ook omdat we zien dat onze planning van onze consultants door het grote aantal aanvragen vol aan het lopen is. Gemiddeld zijn onze mensen 6 weken vooruit voor 80% vol gepland. Om inzet te kunnen garanderen, zijn Servicepakketten de uitkomst.
Wat zijn servicepakketten?
Een Servicepakket is een specifiek samengestelde bundel, waarmee we invulling geven aan het continu optimaliseren van Livits. De Servicepakketten komen in de plaats van de PS-budgetten zoals we die in het verleden kenden. Het voordeel van een Servicepakket ten opzichte van een PS-budget is dat dit meer waardevast is. Een eventueel resterend budget op een Servicepakket vervalt niet automatisch aan het einde van het jaar. Ook bieden we, afhankelijk van het gekozen pakket, gratis uren op het pakket aan. Daarnaast zijn Servicepakketten voordeliger dan het afnemen van losse consultancy. Zie hieronder de toelichting hierop.
Welke keuzes zijn er?
Er zijn 5 pakketten waaruit gekozen kan worden. In onderstaande afbeelding worden deze schematisch weergegeven.
De voorwaarden van deze pakketten zijn als volgt:
- Dag(del)en consultancy worden bij afname in overleg ingepland;
- Het afboeken van het strippenkaart onderdeel gebeurt per uur;
- Elk type consultancy kan als onderdeel van een pakket worden afgenomen;
- Periodiek wordt een uren rapportage geleverd over de resterende strippenkaart;
- Facturatie van het pakket vind plaats direct na ondertekening.
Geen servicepakket en toch ondersteuning nodig
Natuurlijk kan het zo zijn dat je ervoor kiest geen Servicepakket af te nemen. Een deel van onze ondersteuning wordt immers ook via ons support kanaal geboden, en het kan zo zijn dat een Servicepakket voor jouw organisatie minder passend is. Mocht je in een dergelijke situatie toch ondersteuning nodig hebben, dan kun je halve dagen en dagen consultancy bij ons afnemen. Hiervoor gelden de volgende tarieven:
- Een halve dag consultancy: € 595,-
- Een dag consultancy: € 1.100,-
Denk er wel aan dat je ondersteuning tijdig aanvraagt. Vaak zijn onze consultants vier tot zes weken vooraf volgepland. Het inplannen van Servicepakketten geven we voorrang boven het inplannen van losse dagen.
Wat mag je van ons verwachten
Al onze dienstverlening heeft als doel optimalisatie van Livits voor jouw organisatie te bewerkstelligen. Dit betekent dat we – gevraagd en ongevraagd – advies aan je geven over wat we constateren en wat er mogelijk is. Hierbij kijken we nadrukkelijk over de grenzen van de techniek van Livits heen. Je mag van ons advies en ondersteuning verwachten over hoe Livits beter kan worden ingezet in het primaire proces van jouw organisatie. Ook denken we met je mee op welke manier de mensen die met Livits werken (jij, je collega’s, maar ook jullie leden) meer kunnen halen uit de oplossing. Dat doen we op een professionele en informele manier, waarbij prettig en constructief samenwerken ons uitgangspunt is.
O ja, kleine lettertjes
Het spreekt waarschijnlijk voor zich, maar alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en op onze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan contact op met je klantmanager of bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via info@ccigroep.nl.
Wat zijn servicepakketten?
Een Servicepakket is een specifiek samengestelde bundel, waarmee we invulling geven aan het continu optimaliseren van Livits. De Servicepakketten komen in de plaats van de PS-budgetten zoals we die in het verleden kenden. Het voordeel van een Servicepakket ten opzichte van een PS-budget is dat dit meer waardevast is. Een eventueel resterend budget op een Servicepakket vervalt niet automatisch aan het einde van het jaar. Ook bieden we, afhankelijk van het gekozen pakket, gratis uren op het pakket aan. Daarnaast zijn Servicepakketten voordeliger dan het afnemen van losse consultancy. Zie hieronder de toelichting hierop.
Welke keuzes zijn er?
Er zijn 5 pakketten waaruit gekozen kan worden. In onderstaande afbeelding worden deze schematisch weergegeven.
De voorwaarden van deze pakketten zijn als volgt:
- Dag(del)en consultancy worden bij afname in overleg ingepland;
- Het afboeken van het strippenkaart onderdeel gebeurt per uur;
- Elk type consultancy kan als onderdeel van een pakket worden afgenomen;
- Periodiek wordt een uren rapportage geleverd over de resterende strippenkaart;
- Facturatie van het pakket vind plaats direct na ondertekening.
Geen servicepakket en toch ondersteuning nodig
Natuurlijk kan het zo zijn dat je ervoor kiest geen Servicepakket af te nemen. Een deel van onze ondersteuning wordt immers ook via ons support kanaal geboden, en het kan zo zijn dat een Servicepakket voor jouw organisatie minder passend is. Mocht je in een dergelijke situatie toch ondersteuning nodig hebben, dan kun je halve dagen en dagen consultancy bij ons afnemen. Hiervoor gelden de volgende tarieven:
- Een halve dag consultancy: € 595,-
- Een dag consultancy: € 1.100,-
Denk er wel aan dat je ondersteuning tijdig aanvraagt. Vaak zijn onze consultants vier tot zes weken vooraf volgepland. Het inplannen van Servicepakketten geven we voorrang boven het inplannen van losse dagen.
Wat mag je van ons verwachten
Al onze dienstverlening heeft als doel optimalisatie van Livits voor jouw organisatie te bewerkstelligen. Dit betekent dat we – gevraagd en ongevraagd – advies aan je geven over wat we constateren en wat er mogelijk is. Hierbij kijken we nadrukkelijk over de grenzen van de techniek van Livits heen. Je mag van ons advies en ondersteuning verwachten over hoe Livits beter kan worden ingezet in het primaire proces van jouw organisatie. Ook denken we met je mee op welke manier de mensen die met Livits werken (jij, je collega’s, maar ook jullie leden) meer kunnen halen uit de oplossing. Dat doen we op een professionele en informele manier, waarbij prettig en constructief samenwerken ons uitgangspunt is.
O ja, kleine lettertjes
Het spreekt waarschijnlijk voor zich, maar alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW en op onze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan contact op met je klantmanager of bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via info@ccigroep.nl.