Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek 2021
31 maart 2022
Eind vorig jaar startten we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Net als in 2020 hebben we de interviews telefonisch afgenomen. We hebben bijna 50% van onze klanten gesproken en zo weer een goed beeld gekregen van wat er speelt.
Begin dit jaar hebben we het onderzoek afgerond, intern acties uitgezet en nu brengen we je graag op de hoogte van de uitkomsten.
Wat kregen we terug
Uiteraard zowel positieve punten als mogelijke verbeteringen. De belangrijkste vind je hieronder.
Een aantal positieve reacties die we hebben ontvangen zijn:
• Items worden relatief snel opgelost
• Medewerkers denken goed mee, hebben kennis van de organisaties van klanten
• Klanten ervaren relatief weinig storingen
• Livits is een goed werkend pakket voor verenigingen
• Merendeel is bekend met de customerboard
Aandachtspunten die naar voren kwamen zijn:
• We mogen bij complexere tickets klanten proactiever op de hoogte blijven houden
• Gebruiksvriendelijkheid van Livits blijft iets om aandacht aan te besteden
• Projectmanagement daar kunnen we nog een stap in zetten
Hoe verder
Waar mogelijk hebben we de aandachtspunten verwerkt in onze processen. Daarnaast zijn de punten ook opgenomen in de lijst continu verbeteren. Deze lijst is één van de tools die ontstaan is vanuit het ISO-traject. Door deze lijst monitoren we de stappen die worden gezet om de punten op deze lijst te verbeteren.
Het KTO is één van de manieren die wij gebruiken om te luisteren naar onze klanten en om onze dienstverlening en product te blijven aanpassen naar de wensen en behoeften. Super fijn en belangrijk dat klanten die tijd hebben kunnen maken om hieraan mee te werken. Via deze weg, nogmaals heel erg bedankt!
Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan contact op met ons op via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via info@Livits.nl.