Reclameren op een servicepakket
21 februari 2024
Servicepakketten bieden we aan om de ondersteuning naar jullie op een efficiënte manier te organiseren. Met een servicepakket neem je bij ons een aantal uren af, die flexibel inzetbaar zijn. Hiermee ben je niet gebonden aan het afnemen van een dag of dagdeel aan ondersteuning. Maandelijks sturen wij een overzicht van de gemaakte uren op een servicepakket toe. Wat moet je doen wanneer je het hier niet mee eens bent?
De rapportage
Wanneer je een servicepakket afneemt sturen wij je maandelijks een rapportage toe. Dit is een Excel bestand met daarin twee tabbladen. Het ene tabblad bevat een overzicht van het afgenomen pakket, de looptijd ervan en de uren die er per maand op geboekt zijn. Het tweede tabblad bevat een draaitabel waarin je op detailniveau alle uren kunt zien, wie welke uren heeft geschreven, inclusief de omschrijving bij de geschreven uren.
Er is een toelichting beschikbaar op hoe je met de Excel rapportage moet werken. Neem contact op met customer support wanneer je dit wenst te ontvangen.
Wat doe je als er iets niet klopt?
We doen ons uiterste best om zo zorgvuldig mogelijk op het servicepakket te schrijven. Toch kan het gebeuren dat er iets niet klopt. Wanneer er iets niet klopt aan de uren die we op jouw pakket hebben afgeboekt, geef dit dan door aan customer support of je klantmanager. We nemen dan contact met je op om uit te zoeken hoe dit zit.
Klopt er iets niet? Geef dit dan binnen twee maanden aan, dan kunnen we nog terug kijken waar dit door is gekomen. Na twee maanden wordt dit lastig om te achterhalen. Zorg er dus voor dat je de toegestuurde rapportage goed controleert en tijdig aan ons doorgeeft als er iets niet klopt.
Interesse of vragen?
Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, of interesse in deze dienst? Neem dan rechtstreeks contact met ons op. Dat kan via je klantmanager, via Customer Support (076-578 09 50) of via de Livits Connect app