Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

06
okt.
Nieuws

Kick-off: de belofte die we met Livits maken

6 oktober 2020

We leven in een dynamische tijd. Verandering is een constante, dat geldt voor professionele ledenorganisaties en ook voor CCI. Een heldere visie zorgt voor binding en richting. Tijdens de plenaire kick-off op de klantenmiddag hebben we iedereen meegenomen in de nieuwe visie van CCI en de pijlers waarmee we deze concreet maken.

Het traject: wat hebben we gedaan?

We zijn ons binnen CCI bewust dat we moeten blijven veranderen om relevant te blijven. Vandaar dat we vanaf mei van dit jaar een merkidentiteit traject hebben opgestart. De afgelopen maanden hebben we hierin onze strategie onder de loep genomen. Dit hebben we gedaan onder professionele begeleiding. We hebben interviews afgenomen met een aantal klanten en collega’s binnen CCI en deze in een aantal workshops doorleeft en uitgewerkt.

Strategie CCI: Missie en visie

De basis van onze strategie ligt in de missie en visie van ons bedrijf. De missie is hierin eigenlijk onveranderlijk, het beschrijft waarom wij als bedrijf bestaan. De missie hebben we in dit traject dan ook niet aangepast en zie je hieronder.

De visie beschrijft wie we als bedrijf zijn en waar we naartoe willen. Deze kan wel in de loop van de tijd veranderen. Onze visie is dan ook flink aangepast gedurende dit traject. De nieuwe visie luidt als volgt:

Tijdens de kick-off zijn de belangrijkste veranderingen die we hebben doorgevoerd en de achtergrond hiervan doorgesproken. Bekijk de opname van deze presentatie hier terug.
Binnenkort zullen Tom en Frank ook een beknopte toelichting op video hierop geven. Deze zal ook via de CCI website te vinden zijn. 

Veranderde visie: wat betekent dat dan?

Om op basis van de nieuwe visie nog wat meer houvast te geven waar we naartoe onderweg zijn, hebben we drie pijlers benoemd waarop we deze visie vorm willen geven. Dit zijn dus eigenlijk de beloftes die we doen wanneer je werkt met Livits. Deze pijlers zijn:

  • We geven je continu inzicht;
  • We nemen je werk uit handen;
  • We helpen je leden te binden.

Het traject: wat hebben we gedaan?

We zijn ons binnen CCI bewust dat we moeten blijven veranderen om relevant te blijven. Vandaar dat we vanaf mei van dit jaar een merkidentiteit traject hebben opgestart. De afgelopen maanden hebben we hierin onze strategie onder de loep genomen. Dit hebben we gedaan onder professionele begeleiding. We hebben interviews afgenomen met een aantal klanten en collega’s binnen CCI en deze in een aantal workshops doorleeft en uitgewerkt.

Strategie CCI: Missie en visie

De basis van onze strategie ligt in de missie en visie van ons bedrijf. De missie is hierin eigenlijk onveranderlijk, het beschrijft waarom wij als bedrijf bestaan. De missie hebben we in dit traject dan ook niet aangepast en zie je hieronder.

De visie beschrijft wie we als bedrijf zijn en waar we naartoe willen. Deze kan wel in de loop van de tijd veranderen. Onze visie is dan ook flink aangepast gedurende dit traject. De nieuwe visie luidt als volgt:

Tijdens de kick-off zijn de belangrijkste veranderingen die we hebben doorgevoerd en de achtergrond hiervan doorgesproken. Bekijk de opname van deze presentatie hier terug.
Binnenkort zullen Tom en Frank ook een beknopte toelichting op video hierop geven. Deze zal ook via de CCI website te vinden zijn. 

Veranderde visie: wat betekent dat dan?

Om op basis van de nieuwe visie nog wat meer houvast te geven waar we naartoe onderweg zijn, hebben we drie pijlers benoemd waarop we deze visie vorm willen geven. Dit zijn dus eigenlijk de beloftes die we doen wanneer je werkt met Livits. Deze pijlers zijn:

  • We geven je continu inzicht;
  • We nemen je werk uit handen;
  • We helpen je leden te binden.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok