InEen kiest voor Livits
24 februari 2021
En daar zijn we super trots op. In deze bijzondere tijd kent iedereen het belang van de eerstelijns zorg. En daar staat InEen voor: het versterken en verbinden van de georganiseerde eerste lijn en het behartigen van hun belangen. Zeker in deze tijd verwachten we zorg dichtbij, altijd beschikbaar en zonder gedoe. De leden van InEen staan hiervoor. En met Livits gaan we dit ook digitaal ondersteunen.
Het traject
De keuze werd gemaakt na een uitgebreid selectietraject dat meerdere maanden in beslag heeft genomen. Dit resulteerde in het vierde kwartaal van 2021 in het ondertekenen van de overeenkomst door Astrid Scholl (InEen) en Frank van de Vinne (CCI). We gaan de komende jaren de leden van InEen boeien en binden met Livits, onze krachtige oplossing voor professionele ledenorganisaties. Hiermee versterken we de krachtige eerste lijn in Nederland, met de huisarts als spin in het web, die het fundament vormt voor goede, betaalbare en betrouwbare zorg.
Astrid Scholl (programmamanager acute zorg, teammanager communicatie InEen) zegt hierover:
“We hebben heel bewust gekozen voor de geïntegreerde Livits oplossing, waarin CMS, CRM en DMS naadloos samen werken. De doorslag gaf de manier waarop CCI in het selectietraject met ons meedacht. Dat geeft veel vertrouwen in de toekomst.”
Frank van de Vinne (managing director van CCI) is trots op deze nieuwe klant:
“Wie wil nu niet een strategisch partner van InEen zijn? De openheid en betrokkenheid tijdens de selectiefase vond ik heel bijzonder. Ik ben ervan overtuigd dat wij ineen een stap verder brengen, en InEen ook ons gaat helpen onze propositie te versterken.”
Wat gaan we doen
De basis van de implementatie bij InEen omvat de standaardfunctionaliteit van Livits. Op onderdelen gaan we deze verder uitbreiden. Dit betekent dat we het geïntegreerd CMS, CRM en DMS in gaan zetten bij InEen. Ook gaan we ons sociaal platform voor aangesloten leden inzetten, implementeren we onze op PowerBI gebaseerde managementinformatieoplossing en gebruiken we de Data Quality Checker om de datakwaliteit in het CRM blijvend te kunnen garanderen. In co-creatie met InEen gaan we ervoor zorgen dat de gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit van het CRM verbetert. Denk hierbij aan een pagina met overzicht van bedrijven, een consultatiefunctie en een stemmodule. Kortom, een omvangrijk implementatieproject waar we heel veel zin in hebben. We verwachten begin april live te gaan.