Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

16
dec.
Nieuws

Een 7,7 op ons kerstrapport

16 december 2020

De afgelopen periode hebben we ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het onderzoek telefonisch te doen, om zo meer informatie te krijgen.

Uiteindelijk hebben we 55% van onze klanten gesproken. Hiermee hebben we een goed beeld gekregen van hoe klanten tegen CCI en Livits aankijken.
Tijdens het onderzoek hebben we gevraagd naar ervaringen met betrekking tot support, consultants en klantmanagers, de nieuwe user interface, de positieve en negatieve punten van Livits en de klantcommitments.

Wat kregen we terug?

We zijn blij met de positieve feedback die we hebben gekregen:

  • Wij communiceren beter dan in het verleden;
  • We zijn goed bereikbaar en zaken worden snel opgepakt;
  • Livits doet wat het moet doen (en doet dat goed);
  • De geïntegreerde oplossing is een belangrijk pluspunt;
  • Degenen die op de hoogte zijn van de klantcommitments vinden het opstellen en delen hiervan een goed idee.

Op een aantal punten geeft dit ons de bevestiging dat we de juiste keuzes maken en op de goede weg zijn.

Minstens net zo belangrijk zijn natuurlijk de aandachtspunten die naar voren zijn gekomen:

  • Klanten hebben behoefte aan meer tussentijdse feedback over de status van een melding, project of vraag. Hier mag proactiever over gecommuniceerd worden;
  • Ook is behoefte aan een meer inhoudelijke bijdrage van onze kant en onze kennis en ervaringen meer te delen;
  • De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is een punt van aandacht;
  • Ongeveer de helft van de klanten geeft aan niet bekend te zijn met onze klantcommitments, dus de bekendheid moet worden vergroot.

De nieuwe user interface

Over het algemeen is de conclusie dat de nieuwe UI qua uiterlijk een verbetering is. Voor veel gebruikers was het in het begin wennen maar de meeste klanten weten nu weer de weg.

En nu, hoe verder…

Natuurlijk gaan wij aan de slag met deze resultaten. Wat we volgens jullie goed doen zetten we door en ook met de verbeterpunten gaan we aan de slag.

Op het gebied van communicatie zijn we onder meer bezig met introductie van de Livits Connect App, uitrollen van de Jira Servicedesk en SLA-rapportages. Ook werken we hard aan het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van Livits.

In de komende nieuwsbrieven houden we jullie op de hoogte van deze en andere acties.

Via deze weg: iedereen die aan het onderzoek heeft meegewerkt, nogmaals bedankt! Wij vinden het belangrijk om te horen wat jullie van ons vinden en op welke vlakken wij ons kunnen verbeteren.

Vragen of opmerkingen?

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via info@ccigroep.nl.

Uiteindelijk hebben we 55% van onze klanten gesproken. Hiermee hebben we een goed beeld gekregen van hoe klanten tegen CCI en Livits aankijken.
Tijdens het onderzoek hebben we gevraagd naar ervaringen met betrekking tot support, consultants en klantmanagers, de nieuwe user interface, de positieve en negatieve punten van Livits en de klantcommitments.

Wat kregen we terug?

We zijn blij met de positieve feedback die we hebben gekregen:

  • Wij communiceren beter dan in het verleden;
  • We zijn goed bereikbaar en zaken worden snel opgepakt;
  • Livits doet wat het moet doen (en doet dat goed);
  • De geïntegreerde oplossing is een belangrijk pluspunt;
  • Degenen die op de hoogte zijn van de klantcommitments vinden het opstellen en delen hiervan een goed idee.

Op een aantal punten geeft dit ons de bevestiging dat we de juiste keuzes maken en op de goede weg zijn.

Minstens net zo belangrijk zijn natuurlijk de aandachtspunten die naar voren zijn gekomen:

  • Klanten hebben behoefte aan meer tussentijdse feedback over de status van een melding, project of vraag. Hier mag proactiever over gecommuniceerd worden;
  • Ook is behoefte aan een meer inhoudelijke bijdrage van onze kant en onze kennis en ervaringen meer te delen;
  • De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is een punt van aandacht;
  • Ongeveer de helft van de klanten geeft aan niet bekend te zijn met onze klantcommitments, dus de bekendheid moet worden vergroot.

De nieuwe user interface

Over het algemeen is de conclusie dat de nieuwe UI qua uiterlijk een verbetering is. Voor veel gebruikers was het in het begin wennen maar de meeste klanten weten nu weer de weg.

En nu, hoe verder…

Natuurlijk gaan wij aan de slag met deze resultaten. Wat we volgens jullie goed doen zetten we door en ook met de verbeterpunten gaan we aan de slag.

Op het gebied van communicatie zijn we onder meer bezig met introductie van de Livits Connect App, uitrollen van de Jira Servicedesk en SLA-rapportages. Ook werken we hard aan het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van Livits.

In de komende nieuwsbrieven houden we jullie op de hoogte van deze en andere acties.

Via deze weg: iedereen die aan het onderzoek heeft meegewerkt, nogmaals bedankt! Wij vinden het belangrijk om te horen wat jullie van ons vinden en op welke vlakken wij ons kunnen verbeteren.

Vragen of opmerkingen?

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, bel ons rechtstreeks via 076-578 09 50. Mailen kan natuurlijk ook via info@ccigroep.nl.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok