Doorlopend inzicht in klanttevredenheid
26 april 2022
Hoe gaan we dit doen?
Klanttevredenheid is voor ons van levensbelang. Daar doen we iedere dag knetterhard ons best voor. Aan de basis hiervan staat inzicht in jullie tevredenheid. Tot op heden deden we daar eens per jaar onderzoek naar, meestal in het laatste kwartaal. Vanaf dit jaar gaan we dat anders doen, zodat we hierin doorlopend inzicht hebben.
Wat gaat er veranderen?
We nodigen al onze klanten uit om mee te doen aan het klanttevredenheidsonderzoek. Je neemt maximaal één keer per jaar hieraan deel. Dit betekent dat we elk kwartaal een kwart van onze klanten hiervoor uitnodigen. Dit dus in tegenstellen tot afgelopen jaar, waarin we iedereen in het vierde kwartaal voor het onderzoek benaderden.
Hoe gaat het onderzoek eruit zien?
De opzet van het onderzoek blijft gelijk aan afgelopen jaar. Dit betekent dat we je vragen deel te nemen en in afstemming met jou een moment plannen waarop dit past. Samen doorlopen we telefonisch of via teams dezelfde vragenlijst als afgelopen jaar. Je kunt alleen of samen met een collega deelnemen aan het onderzoek.
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Dat kan via info@Livits.nl, via ons kantoor (076-578 09 50) of via de Livits connect app.