Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

Nieuws & Blogs

  • 05
    nov.

    Met trots verwelkomen we Nicolle van Mulken als de allereerste nieuwe medewerker van GoHarmony! 

    Met trots verwelkomen we Nicolle van Mulken als de allereerste nieuwe medewerker van GoHarmony! Als Customer Care Specialist komt Nicolle het GoHarmony team versterken en zal nauw samenwerken met alle gedreven collega’s uit zowel CCI Groep als Windex. 

    Lees meer
  • servicepakketten
    Dienstverlening
    21
    feb.

    Reclameren op een servicepakket

    Servicepakketten bieden we aan om de ondersteuning naar jullie op een efficiënte manier te organiseren. Met een servicepakket neem je bij ons een aantal uren af, die flexibel inzetbaar zijn. Hiermee ben je niet gebonden aan het afnemen van een dag of dagdeel aan ondersteuning. Maandelijks sturen wij een overzicht van de gemaakte uren op een servicepakket toe. Wat moet je doen wanneer je het hier niet mee eens bent? 

    Lees meer
  • Even voorstellen
    21
    feb.

    Robberts nieuwe aanwinst in de Livits familie

    Voor al onze collega’s is werken bij Livits hun lust en hun leven. Buiten dat heb je bijna niks nodig. Maar soms gebeurt er iets, dan is er een meer dan prachtige aanwinst waardoor je even een time-out neemt. Anderen noemen dat ouderschapsverlof. En als je zoals Robbert Liebregts, een tweeling krijgt, dan heb je dat ouderschapsverlof ook echt verdiend. 

    Lees meer
  • Security
    Veiligheid
    Mailverkeer
    21
    feb.

    Wat betekenen de strengere Gmail-regels voor mijn nieuwsbrief?

    Niet alleen Gmail maar ook Yahoo heeft aangekondigd dat ze striktere regels gaan hanteren voor e-mails die ze accepteren. Belangrijk dus om hierop voorbereid te zijn. E-mail is een veel gebruikt middel om te communiceren met leden. Bijna alle Livits-klanten sturen regelmatig nieuwsbrieven naar leden. Om meer zekerheid te hebben dat deze aankomen in Gmail- en Yahoo-mailboxen moet je je aan een aantal regels houden. Hoe dat zit, lees je in dit artikel. 

    Lees meer
  • Ledenadministratie
    Automatiseren
    Contributie en facturatie
    04
    jan.

    Hoe kan ik mijn contributieproces verbeteren?

    Voor de meeste professionele ledenorganisaties is contributie de belangrijkste bron van inkomsten. Het Nationaal Verenigingsonderzoek laat zien dat contributie voor meer dan 60% de inkomsten bepaalt. Dat maakt het belangrijk dat dit proces goed verloopt. Regelmatig krijgen we de vraag hoe Livits dit proces kan verbeteren. Hierover lees je meer in dit artikel.

    Lees meer
  • Lustrum
    Even voorstellen
    04
    jan.

    Het lustrum van Jan

    Jan van Gurp werkt alweer vijf jaar voor Livits. Ja, dat heet een lustrum. Hoe kijk je terug op vijf jaar bij Livits. Dat lees je in dit artikel.

    Lees meer
  • Websites
    GA4
    SEO
    04
    jan.

    De nieuwe website van Waterbouwers is live!

    Je website is je digitale etalage. En eens in de zoveel tijd is die toe aan vernieuwing. De Nederlandse Vereniging van Waterbouwers vonden het in het najaar van 2022 tijd om hun website volledig nieuw op te zetten. Afgelopen november is de nieuwe website live gegaan.

    Lees meer
  • SEO
    Websites
    GA4
    04
    jan.

    Hoe verbeter ik de SEO van mijn website?

    Je website is je digitale etalage. Het vinden van nieuwe leden, het bieden van informatie aan je huidige leden andere stakeholders, het kunnen inschrijven op een bijeenkomst die je organiseert. Het begint vaak op je website. Voor de vindbaarheid is Search Engine Optimisation (SEO) erg belangrijk. Maar hoe pak je dit aan?

    Lees meer
  • ISO9001
    ISO 27001
    ISO
    31
    okt.

    Hoe waarborgen we de veiligheid van Livits?

    Dit is een vraag die ons regelmatig gesteld wordt. We merken dat bij de jaarlijkse accountantscontrole van klanten hier ook vaak vragen over gesteld worden. Omdat je met Livits werkt heb je een deel van je bedrijfsproces uitbesteed. Controle op de informatieveiligheid is dan van essentieel belang. Dat is een belangrijke reden waarom wij ISO gecertificeerd zijn. Hier lees je wat dat voor jou betekent.

    Lees meer
  • umbraco
    Umbraco-website
    31
    okt.

    Livits @ The Dutch Umbraco Experience 2023 

    Afgelopen september ging Team A (1 van onze development teams) naar The Dutch Umbraco Experience 2023.  The Dutch Umbraco Experience is een jaarlijks terugkerend evenement waar ontwikkelaars, marketeers, content-editors en iedereen die interesse heeft in Umbraco samenkomt. De focus van het event ligt op het delen van kennis en goede voorbeelden uit de industrie. Het delen van deze informatie vindt plaats tijdens diverse sessies maar ook tijdens de breaks en bij de afsluitende borrel zoekt men elkaar op.  

    Lees meer
  • Customerboard
    Roadmap
    31
    okt.

    Customerboard Q3: Uitkomsten Portfolio Analyse

    Begin oktober heeft de 3e Customerboard van dit jaar plaatsgevonden. We hebben terug gekeken naar het eerste half jaar, met name op het gebied van doorontwikkeling van Livits. Daarnaast hebben we stilgestaan bij de uitkomsten van de Product Portfolio Analyse, dit geeft goede en waardevolle inzichten die uiteindelijk voor de Roadmap belangrijk zijn. Dat is dan ook het laatste onderwerp waar we bij stil hebben gestaan. Hieronder lees je hier verder over.

    Lees meer
  • umbraco
    Umbraco-website
    30
    okt.

    Livits @ The Dutch Umbraco Experience 2023 (long read)

    Afgelopen september ging Team A (1 van onze development teams) naar The Dutch Umbraco Experience 2023.  The Dutch Umbraco Experience is een jaarlijks terugkerend evenement waar ontwikkelaars, marketeers, content-editors en iedereen die interesse heeft in Umbraco samenkomt. De focus van het event ligt op het delen van kennis en goede voorbeelden uit de industrie. Het delen van deze informatie vindt plaats tijdens diverse sessies maar ook tijdens de breaks en bij de afsluitende borrel zoekt men elkaar op.

    Lees meer
  • Livits
    CRM
    04
    okt.

    Nieuwe samenwerking: Dutch Digital Agencies (DDA)!

    We zijn trots om te kunnen vertellen dat Dutch Digital Agencies (DDA) heeft gekozen voor Livits!

    Lees meer
  • Ledennet
    Login portal
    04
    okt.

    Hoe laat je leden simpel inloggen in het ledennet?

    Hoe vaak gebeurt het niet dat er gebeld wordt door een lid omdat het inloggen in het ledennet niet lukt. Dat gegevens om in te loggen zijn vergeten en deze opnieuw moeten worden opgezocht. Dit zorgt er vaak voor dat het gebruik van het ledennet minder hoog is. Hiervoor bieden we nu een oplossing, die het gebruik van het ledennet ook nog eens veiliger kan maken.

    Lees meer
  • Bundeling
    Community
    Bijeenkomsten
    04
    okt.

    Bijeenkomsten in de pocket!

    We hebben ons partnerschap met Bundeling verder uitgebreid. Ook bijeenkomsten vanuit onze eigen uitgebreide bijeenkomstenmodule kunnen nu gesynchroniseerd worden naar Bundeling. Maar wat is Bundeling ook alweer? Welke voordelen heeft het voor jou?

    Lees meer
  • Livits
    Websites
    04
    okt.

    Livits implementatie Vereniging van Nederlandse Visspecialisten (VNV)

    In september 2023 hebben we de Livits-implementatie voor de Vereniging van Nederlandse Visspecialisten (VNV) afgerond. Hiermee is hun omgeving en een nieuwe website live gegaan. We zijn trots op deze succesvolle implementatie en op de nieuwe samenwerking!  

    Lees meer
  • Websites
    Cookies
    GA4
    05
    sep.

    Het einde van third party cookies in 2024

    Eind 2024 zal Google stoppen met het ondersteunen van zogenaamde 3rd-party cookies.  Zij volgen daarmee andere browsers zoals Microsoft Edge, Safari en Firefox. Wat betekent dit? In dit artikel leggen we dit uit.

    Lees meer
  • Support
    SLA
    05
    sep.

    Terugblik Livits Customer Support Q1 en Q2

    In deze blog kijk ik graag met jullie terug naar het eerste halfjaar binnen Customer Support.

    Lees meer
  • Community
    Sociaal platform
    05
    sep.

    Aan de slag met een online community?

    Online community. Het is een buzzword momenteel, ook in verenigingenland. Maar wat bedoelen we er nu mee? Wat zijn de voor -en nadelen van zo’n omgeving?

    Lees meer
  • Klachtenproces
    17
    jul.

    Niet tevreden? Wat kan je dan doen?

    Elke dag doen we onze uiterste best om ons werk goed te doen. En toch lukt dat niet altijd. Waar gehakt wordt vallen spaanders, dat geldt ook voor ons. We staan open om daar feedback op te ontvangen. Maar stel nu je komt er niet uit, wat kun je dan doen? Hiervoor hebben wij ons klachtenproces.

    Lees meer
  • Zomerstop
    17
    jul.

    De zon schijnt, wat mag je van ons verwachten deze zomer?

    Half juli, de zomer in Nederland is nu echt aangebroken. Dat is op veel plekken te merken. Op de weg is het net wat rustiger dan normaal, veel mensen genieten van hun wel verdiende vakantie. Dat merken wij ook bij onze klanten. Daarom lassen wij ook een zomerstop in. Weten wat dat betekent? Lees het hier.

    Lees meer
  • Customerboard
    08
    jun.

    Customerboard Q2: Wat is de waarde en tevredenheid van modules?

    Op 25 mei heeft de tweede customerboard van dit jaar plaatsgevonden. Hierin hebben we de uitkomsten van een online onderzoek naar Livits-modules besproken. Ook hebben we kort stilgestaan bij een verandering in de R&D-organisatie van Livits. In dit artikel koppelen we de resultaten terug en vertellen hoe we hier een vervolg aan geven.

    Lees meer
  • Mailverkeer
    08
    jun.

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mail altijd aankomt?

    E-mail is voor veel van onze klanten het meestgebruikte middel om te communiceren met leden. Bijna elke ledenorganisatie stuurt regelmatig nieuwsbrieven met relevante informatie voor de aangesloten leden. Het is dus belangrijk dat die e-mail ook aankomt op de bestemming. Hoe je daarvoor kunt zorgen lees je in dit artikel.

    Lees meer
  • Kennisbank
    Support
    SLA
    08
    jun.

    Livits Support Kennisbank

    Wist je dat Livits Support een kennisbank ter beschikking heeft? Dit is ontzettend handig voor als je het even niet meer weet of nog een keer wilt nalezen hoe een bepaalde functie ook alweer werkt.  

    Lees meer
  • 08
    jun.

    Willemijn: Ik ben er even niet

    Veel van jullie krijgen me af en toe aan de telefoon. Bijvoorbeeld als ik bel over het klanttevredenheidsonderzoek, wanneer er iets speelt rondom een factuur of wanneer ik de telefoon opneem als je naar support belt. Tot eind juni kan je me hierover nog aan de telefoon krijgen.

    Lees meer
  • Onboardingproces
    Ledenadministratie
    08
    jun.

    Hoe bespaar je tijd in het onboardingsproces?

    In de vorige nieuwsbrief vertelden we je waarom onboarding van nieuwe leden belangrijk is. In dit artikel nemen we je mee in de processen die erachter schuilgaan en hoe je deze kunt vereenvoudigen en versnellen.  

     

    Lees meer
  • Onboardingproces
    04
    mei

    3 Redenen waarom onboarding van nieuwe leden belangrijk is

    Iedereen kent het gezegde wel: "You never get a second chance to make a good first impression" Een goede eerste indruk kan namelijk een krachtig effect hebben op hoe anderen ons waarnemen en op onze interacties met hen in de toekomst. Ook als vereniging is het belangrijk dat nieuwe leden zich welkom voelen en een eerste indruk kan daarin bepalend zijn. Je bent nieuw als lid en je wilt graag de waarde van je lidmaatschap ervaren, de weg vinden binnen de nieuwe omgeving en zorgen dat je alles uit je lidmaatschap haalt. In dit artikel delen we drie redenen waarom onboarden een belangrijk proces is voor jouw vereniging en je leden.

    Lees meer
  • Customerboard
    02
    mei

    Terugkoppeling Customerboard Q1

    Eind maart heeft de eerste customerboard van dit jaar plaats gevonden. In dit bericht lees je de onderwerpen die we hebben besproken en de feedback van de customerboard hierop. Ik heb stil gestaan bij de wisseling van de wacht, de Livits user interface, de roadmap van dit jaar en een productidee. Lees snel verder over deze onderwerpen.

    Lees meer
  • Support
    02
    mei

    Belangrijke wijziging in notificaties voor leden

    In onze Livits Release van 23 januari zat een belangrijke wijziging over het notificeren van je leden via Kolla, nieuwsbrieven en nieuwsartikelen. We vertellen je graag nog een keer over deze wijziging en waar je op moet letten wanneer je je leden op de juiste manier wil notificeren (of juist niet!).

    Lees meer
  • Even voorstellen
    01
    mei

    Even voorstellen... Romy!

    Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Romy Aartsen, ik ben 27 jaar en een geboren Bredanaar.

    Een paar jaar geleden heb ik dan ook in Breda een huis gekocht samen met mijn vriend Thijs, waar ik inmiddels al ruim 9,5 jaar heel gelukkig mee samen ben.

    Lees meer
  • SSL-certificaten
    04
    apr.

    Nieuwe leverancier SSL-certificaten

    Het merendeel van onze klanten neemt bij ons één of meerdere SSL-certificaten af voor de websites die in de Livits omgeving draaien. De afgelopen maand hebben er wijzigingen plaatsgevonden waar we je graag over informeren.

    Lees meer
  • 04
    apr.

    Immanuel verlaat Livits per 01 mei

    Wanneer je ruim 9 jaar bij Livits gewerkt hebt, is het niet zo raar dat je benieuwd bent naar wat er verder is. En voor Immanuel is dat het geval. Voor mij is dat een reden Immanuel nog een keer in het zonnetje te zetten. Niet gek, als je bedenkt hoeveel hij voor Livits heeft betekend.

    Lees meer
  • Umbraco-website
    Websites
    03
    apr.

    Hoe snel kan ik een Umbraco-website krijgen?

    Iedereen weet dat de website het digitale uithangbord is van een vereniging. Toch zien we dat een behoorlijk aantal websites aan vervanging toe zijn. Vervanging die nodig is om noodzakelijke verbetering te realiseren. De overstap naar het Umbraco CMS, dat veel meer mogelijkheden biedt, ligt dan voor de hand. Maar een nieuwe website ontwikkelen kan tijdrovend zijn. Hoe kun je nu sneller en eenvoudiger een website realiseren in Umbraco? Met deze vraag zijn we aan de slag gegaan en als antwoord realiseren we de Umbraco starterkit.

    Lees meer
  • 30
    mrt.

    Maandelijkse kosten voor een module, wat krijg ik daar voor?

    Wanneer je een module of een stukje maatwerk bij ons afneemt, rekenen we daar maandelijkse kosten voor. Regelmatig krijgen we de vraag waarom dat zo is. Wat doen wij voor deze kosten, wat krijg je hiervoor terug? Dat leggen we in dit artikel uit.

    Lees meer
  • Klantnieuws
    Ledenadministratie
    30
    mrt.

    Nieuwste Livits-klant is live: FFP!

    In januari is Federatie Financieel Planners, dé beroepsorganisatie voor gecertificeerd financieel planners (FFP) gaan werken met Livits. We hebben een Livits backoffice omgeving opgeleverd en een besloten onderdeel voor de leden waarin zij onder meer hun CFP PE-punten bijhouden. Daarmee is de implementatie afgerond. We zijn trots op deze nieuwe samenwerking en natuurlijk ook op het resultaat!

    Lees meer
  • Klantnieuws
    30
    mrt.

    Nieuwe klanten

    We zijn bij Livits heel blij met de samenwerkingen die we hebben en we werken er elke dag hard aan om onze klanten tevreden te houden.

    Daarnaast zijn we er ook trots op dat we in het eerste kwartaal weer een aantal nieuwe Livits-klanten kunnen verwelkomen.

    Lees meer
  • Contributie en facturatie
    28
    feb.

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn leden sneller betalen?

    Een goede financiële basis is het fundament onder elke ledenorganisatie. Dat geldt ook voor NVVK, de Nederlandse Vereniging voor Veiligheidskunde. De NVVK is hét kennisplatform voor veiligheidskundigen in Nederland. Er zijn omstreeks 3.300 professionals lid van NVVK. Zij betalen jaarlijks contributie en eventueel nog een jaarlijks abonnement voor opname in het NVVK-register.

    Lees meer
  • Websites
    28
    feb.

    Hoe krijg ik de beste verenigingswebsite?

    Je website is het digitale uithangbord. De etalage die ervoor moet zorgen dat je nieuwe leden aan je bind en bestaande leden je toegevoegde waarde inzien. Maar hoe krijg ik nu de beste verenigingswebsite? Hoe zorg je ervoor dat je bij elke ranking je in de top-10 terechtkomt? Daarover meer in dit artikel.

    Lees meer
  • Even voorstellen
    28
    feb.

    Even voorstellen...Irma!

    Ik ben Irma Mommers en per 1 februari 2023 gestart in de rol van Manager Operations. Mogelijk hebben we elkaar al ontmoet, anders stel ik me graag even voor!

    Met mijn gezin ben ik woonachtig in de omgeving van Breda. Ik heb Bedrijfseconomie gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg.

    Lees meer
  • User Interface
    28
    feb.

    De toekomst van de Livits User Interface

    Het antwoord op de vraag, wat de toekomst van de Livits UI is, werd beantwoord door onze stagiaire. Wie ons volgt op LinkedIn heeft op 31-1-2023 kunnen lezen dat Aliyah Eghaghe geslaagd is na een succesvolle afstudeerstage bij ons. Aan het begin van haar stage heeft Aliyah zich voorgesteld in onze nieuwsbrief en een toelichting gegeven op haar opdracht. Maar wat heeft dit dan opgeleverd? Dat lees je terug in dit bericht.

    Lees meer
  • Even voorstellen
    27
    feb.

    Even voorstellen...Nick!

    Hoi! Ik ben Nick van Beek, en op 6 februari ben ik begonnen als stagiair bij Livits. Ik stel ik me graag even voor.

    Lees meer
  • Vooruitblik
    31
    jan.

    Wat kun je het komende jaar van Livits verwachten?

    2022 ligt alweer een maand achter ons. Het is een jaar waar ik vanuit Livits met tevredenheid op terugkijk. Zoals altijd zijn er zaken die je anders of beter had gewild. Maar over het algemeen hebben we een prima jaar gehad. Tijd dus om vooruit te kijken. Wat kan je het komende jaar van ons verwachten? Dat kun je hier lezen.

    Lees meer
  • Automatiseren
    Ledenadministratie
    Branchevereniging
    31
    jan.

    Lees hoe NRTO tijd bespaart door het automatiseren van processen

    Automatisering moet het werk eenvoudiger, sneller en minder foutgevoelig maken. Daar staan we met Livits voor. Zeker in deze tijd met een grote krapte op de arbeidsmarkt kunnen we op deze manier het verschil maken. Maar hoe werkt het in de praktijk? Wat zijn voor de hand liggende processen om te automatiseren? En wat levert dat dan op?

    Lees meer
  • Websites
    31
    jan.

    Welke vereniging heeft de beste website? Onze ranking!

    Welke website van een Livitsklant is de allerbeste? En hoe verhoudt de score van mijn eigen website dan? Om daar iets over te kunnen zeggen, hebben we een onderzoek gedaan naar alle homepages van de belangrijkste website van onze klanten. In dit onderzoek hebben we ongeveer 50 sites onderzocht. Hieronder lees je de resultaten.

    Lees meer
  • 22
    dec.

    Terugblikken: het jaar in de achteruitkijkspiegel

    Het is o-zo cliché maar waar: wat gaat de tijd toch snel aan het einde van het jaar! En zo is het alweer het seizoen van terugblikken. Van plannen maken. Ook wij ontkomen er niet aan. Hoe hebben wij 2022 ervaren? Een korte terugblik!

    Het is bijna niet meer voor te stellen hoe de wereld eruitzag aan het begin van 2022. Ook bij Livits zijn we intussen weer redelijk gewend geraakt aan het werken op kantoor en aan face-to-face afspraken met klanten. Gelukkig maar.

    Lees meer
  • Contributie en facturatie
    22
    dec.

    Hoe kan contributie binnen Livits je leven eenvoudiger maken?

    Het Nationaal Verenigingsonderzoek 2021 liet zien dat ruim 75% van de inkomsten van professionele ledenorganisaties afkomstig is uit contributie. Een ruime meerderheid geeft ook aan dat dit wat hen betreft ook in de toekomst zo moet blijven. We zien bij veel van onze klanten dat het contributieproces veel tijd kan kosten. Hoe kan Livits jullie helpen om hier tijd mee te besparen?

    Lees meer
  • 22
    dec.

    Terugkoppeling klantcommitments 2022

    Ook het afgelopen jaar hebben we weer een aantal klantcommitments afgegeven. Het einde van het jaar is een goed moment om hierop terug te kijken. Hoe hebben we het gedaan? Welke zaken zijn goed gelopen en waar hebben we nog stappen te zetten? Dat vertellen we je hier.

    Lees meer
  • Login portal
    22
    dec.

    De login portal is live bij NRTO!

    In mei 2022 hebben we aangekondigd dat de huidige inlogmethode van Livits gaat stoppen. Het is dus noodzakelijk om over te stappen op de Livits loginportal. Binnen Livits werken we meer dan een jaar met de portal. Afgelopen maand hebben we ook Nederlandse Raad voor Training en opleiding (NRTO) als eerste klant aangesloten.

    Lees meer
  • 29
    nov.

    Is de beller sneller?

    Een van de opmerkingen uit ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) zou deze vraag zeker met ‘ja’ beantwoorden. En wij ook, zeker als het om urgente meldingen gaat willen we dat je dit telefonisch meldt. Maar hoe werken wij verder meldingen of tickets af? In dit bericht lichten we dat verder toe.

    We zijn blij met de feedback uit het KTO en gaan aan de slag met concrete verbeterpunten. We lichten daarom het proces toe en hebben ook verbeteringen doorgevoerd.

    Lees meer
  • Contributie en facturatie
    29
    nov.

    Zorg voor sneller betaalde facturen met een tikkie!

    We herkennen allemaal het probleem: lang openstaande facturen waar vanuit het verenigingsbureau achteraan gebeld moet worden. Vaak is dat geen onwil, maar vergeten leden op tijd te betalen. Privé hebben we hier een eenvoudige oplossing voor, namelijk betalen via een Tikkie. Zo’n soortgelijke oplossing gaan we ook ondersteunen via Livits. De ervaring leert dat 70% van de betaallinks wordt betaald en 90% binnen een week. Een enorme verlichting voor de bureaumedewerkers dus!

    Lees meer
  • Save the date
    Klantevent
    29
    nov.

    Save the date: 14 & 16 februari online klantevent 2023

    Het duurt nog even maar op 14 & 16 februari 2023 vindt het online Livits klantevent plaats. Op beide dagen vertellen we je over verschillende onderwerpen in drie sessie van een half uur.

    Lees meer
  • ISO 27001
    ISO 9001
    28
    nov.

    Hoe veilig is het werken met Livits?

    Regelmatig wordt ons de vraag gesteld hoe veilig het werken met Livits is. Begrijpelijk, want bijna dagelijks lezen we berichten over gehackte bedrijven. Daarom hebben we vorig jaar ISO 27001 (Informatieveiligheid) en ISO 9001 (Kwaliteit) geïmplementeerd. We zijn blij te kunnen melden dat we afgelopen maand met goed gevolg de jaarlijkse ISO-audit hebben doorlopen.

    Lees meer
  • Community
    Sociaal platform
    04
    nov.

    De realisatie van het ledenplatform LINK

    Als vereniging wil je verbinding maken met je leden, zorgen voor waardevolle contacten tussen je leden en dat leden langdurig bij je blijven. Om dat te bereiken zijn er vele mogelijkheden, tegenwoordig vooral digitaal. Een online community is een middel dat veel verenigingen aanspreekt. Maar hoe pak je dat aan? Leren van ervaringen van andere verenigingen is alvast een goede start. Daarom nemen we je mee in de ervaringen van InEen.

    Lees meer
  • Data
    ledendata
    Power BI
    27
    okt.

    Hoe kan ik zelf overzichten maken van Livits-data?

    Als professionele ledenorganisatie beschik je over veel gegevens van je leden en heb je veel informatie over je ledenbestand. Die waardevolle data staat in de Livits-database.

    Maar hoe krijg je die data er op een overzichtelijke manier uit, zonder dat je hiervoor een Livits consultant in moet schakelen? Op het gebied van data en dashboarding is steeds meer mogelijk. Een van de krachtigste tools hiervoor is Microsoft Power BI. En nu slaan Livits en Power BI de handen ineen!

    Lees meer
  • 27
    okt.

    Livits Umbraco integratie

    In 2020 hebben we de keuze gemaakt om het open source Umbraco CMS te integreren in de Livits architectuur. Dit omdat veel klanten vroegen om een gebruikersvriendelijkere CMS-oplossing. De eerste stappen op het gebied van integratie hebben we ondertussen al gezet. In de customerboard van 29 september hebben we richting bepaald voor de volgende integraties.

    Lees meer
  • 27
    okt.

    Resultaten klanttevredenheidsonderzoek Q3 2022

    Voor het derde jaar op rij nemen we het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) telefonisch af. Wat veranderd is, is dat we als doel hebben vanaf nu ieder kwartaal een kwart van onze klanten proberen te spreken. Op deze manier ontvangen we het gehele jaar een stroom aan feedback waar we de nodige acties op kunnen ondernemen. Dit jaar zijn we hiermee begonnen in Q3 en hebben we dit kwartaal totaal 16 van onze klanten gesproken.

    Lees meer
  • 27
    okt.

    Hoe houd je facturen altijd beschikbaar voor je leden?

    Iedereen herkent het. Een lid dat aan de bel trekt omdat er een factuur verloren is gegaan. Bijvoorbeeld omdat een mail per ongeluk in de spamfolder terechtkomt of wordt weggegooid. Dit belast bureaumedewerkers omdat ze facturen nog een keer moeten sturen. En als er een betalingsherinnering is gestuurd voor een factuur die het lid niet meer heeft, zorgt dat ook vaak voor gedoe. Hiervoor is nu een oplossing beschikbaar: facturen kunnen via het ledennet door een lid worden opgevraagd.

    Lees meer
  • 25
    okt.

    Veel om trots op te zijn, nog veel te doen

    Voor sommigen al bekend, voor anderen nieuws: tijdens de afgelopen Roadmap sessie heb ik aan kunnen geven dat ik een transfer maak. Niet binnen Livits, ook niet binnen onze moederorganisatie TSS, maar daarbuiten. Per 1 november start ik als Product Owner binnen Avans Hogeschool.

    Lees meer
  • Boeiende cases Livits
    12
    okt.

    Live it met Livits

    Wendbaarheid is een mindset. Dat vertelde Joyce de Ruiter ons. Jij bepaalt je eigen leven. Nou ja, totdat TikTok je leven overneemt. Een algoritme bepaalt wat je ziet en waar je naar kijkt. Dat zou verboden moeten worden, aldus Alexander Klöpping. Er viel heel wat te beleven op het DNA congres. Maar wat beleef je nu met Livits?

    Lees meer
  • GA4
    Data
    Websites
    29
    sep.

    Over naar Google Analytics 4

    In onze vorige nieuwsbrief hebben we aangekondigd dat Google Analytics Universal per 1 juli 2023 stopt. Dit betekent dat je het beste zo snel mogelijk over kunt stappen naar de nieuwe versie, Google Analytics 4 (GA4). Een snelle overgang zorgt ervoor dat je website alvast statistieken gaat verzamelen in de toekomstbestendige versie van Google Analytics. Maar hoe werkt zo’n overgang? Hier helpen wij je bij, hieronder lees je hoe.

    Lees meer
  • 28
    sep.

    Wijziging consultancytarieven 2023

    De afgelopen jaren hebben wij de tarieven voor onze consultancy diensten steeds gelijk gehouden, zonder hier indexering op toe te passen. Het komende jaar gaan wij dit wel doen. Afgelopen juni hebben we in onze nieuwsbrief (hier terug te lezen) al geïnformeerd. In deze nieuwsbrief vertellen we jullie wat er gaat veranderen in de tarieven voor consultancy in 2023.

    Lees meer
  • 28
    sep.

    Aandacht voor datagebruik

    Bij Livits zijn we voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Dit betekent dat we onder meer kritisch kijken naar het gebruik van de Livits-omgeving. Uit recent onderzoek is gebleken dat het dataverbruik van een groot aantal klanten aandacht behoeft. Hieronder lichten we dat toe.

    Lees meer
  • 28
    sep.

    Livits Roadmapsessie 2022 - Q3

    Zoals eerder aangekondigd zijn er dit jaar vier Roadmapsessies. Vier momenten waarop we je bijpraten in het Livits verhaal: Waar staan we voor? Waar gaan we voor? En hoe zie je dit dan terug in toekomstige productontwikkeling?

    Lees meer
  • 28
    sep.

    Even voorstellen...Aliyah!

    Hee! Ik ben Aliyah, 24 jaar en zit momenteel in mijn laatste semester van de studie ICT & Media Design. De komende maanden zal ik bij Livits gaan werken aan mijn afstudeerproject.

    Lees meer
  • Support
    27
    sep.

    Verbeteringen in onze dienstverlening na het KTO

    Ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO) geeft ons inzichten in waar verbeterpunten liggen in onze dienstverlenging. In de vorige nieuwsbrief heb je kunnen lezen wat we hebben doorgevoerd bij ons projectmanagementproces (hier terug te lezen). Ook bij support werken we voortdurend aan verbeteringen om jullie nog beter van dienst te kunnen zijn. Hieronder een aantal zaken waar we aan gewerkt hebben en aan werken.

    Lees meer
  • GA4
    Data
    Websites
    02
    sep.

    Het einde van Google Analytics

    Dat klinkt wellicht wat onheilspellend. Gelukkig gaat Google Analytics niet echt verdwijnen maar er komt wel een nieuwe versie aan: Google Analytics 4 (GA4). Dit betekent dat iedereen die de huidige versie gebruikt actie moet ondernemen. In dit bericht informeren we je over wat er gaat veranderen en hoe wij je hier bij kunnen helpen.

    Lees meer
  • 23
    aug.

    Inzicht in SLA performance met de nieuwe SLA rapportage

    Aan het begin van het jaar hebben we vooruitgekeken naar de plannen die we binnen Customer Support voor dit jaar hadden.

    Een van de punten voor dit jaar was inzicht geven in SLA performance. Eind vorig jaar zijn we overstapt naar een nieuwe tool die ons automatisch meer inzicht ging geven in de SLA afhandeltijden.

    Lees meer
  • 17
    aug.

    Basistrainingen Bijeenkomsten en CMS

    Vanaf september geven we weer een aantal interessante trainingen over basismodules van Livits. Dit zijn gezamenlijke trainingen voor al onze klanten. Iedereen die hier interesse in heeft kan daarbij aansluiten voor een voordelig tarief van €250,- per persoon (excl. BTW). De trainingen zullen door gaan bij een minimale deelname van 2 personen. Deze training neemt ongeveer 2 tot 2,5 uur tijd in beslag.

    Lees meer
  • 29
    jun.

    Klantflitsen...

    …een aantal korte klantnieuwtjes!

    Lees meer
  • 28
    jun.

    Kolla, een basis voor de toekomst

    Kolla is onze online samenwerkingstool. Veel van onze klanten gebruiken dit wanneer leden onderling, al dan niet samen met collega’s van de ledenorganisatie, digitaal samenwerken. Of je het nu werkgroepen, commissies of communities noemt, overal kan Kolla iets toevoegen wanneer je denkt aan ledenbinding.

    Lees meer
  • 27
    jun.

    Serverproblematiek: Wat hebben we geleerd

    Wat gaan we in de toekomst anders doen

    Afgelopen april hebben we regelmatig last gehad van een instabiele Livits-omgeving. Veel van onze klantomgevingen werden hierdoor geraakt. Het probleem zat met een grote mate van waarschijnlijkheid niet in onze eigen software, maar in Azure (de cloud waarop Livits wordt gehost). Met een aantal klanten hebben we de problemen en hoe we hiermee zijn omgegaan besproken. Hieruit is een aantal lessen getrokken, op basis waarvan we in de toekomst zaken anders gaan doen.

    Lees meer
  • 27
    jun.

    CPI 2022 Indexatie alert

    Aankondiging van een waarschijnlijk erg hoge CPI-index dit jaar

    De huidige hoge inflatie is bijna dagelijks in het nieuws. We merken het allemaal in ons dagelijks leven, bijvoorbeeld als we afrekenen bij een tankstation. Dit betekent naar alle waarschijnlijkheid ook een aanzienlijke indexatie van de kosten voor Livits. De CPI index over 2022 staat op dit moment op 8,1% en stijgt nog steeds. We horen in de markt dat rekening gehouden moet worden met een indexatie van 9% of meer.

    Lees meer
  • 31
    mei

    Livits Roadmapsessie 2022 - Q3

    Zoals eerder aangekondigd zijn er dit jaar vier Roadmap sessies. Vier momenten waarop we je bijpraten in het Livits verhaal: Waar staan we voor? Waar gaan we voor? En hoe zie je dit dan terug in toekomstige productontwikkeling?

    Lees meer
  • 31
    mei

    Een veranderende wereld noodzaakt tot digitalisering

    Hoe NRTO schakelde op de stap subsidie

    Dat de wereld constant verandert horen we elke dag in het nieuws. Of het nu gaat om een pandemie, de coronacrisis of nieuwe wet- en regelgeving, verandering is een constante geworden. En verandering heeft ook vaak impact op het functioneren van een professionele ledenorganisatie. Digitalisering biedt vaak een mogelijkheid om in te spelen op deze verandering. Hoe je dit op praktische wijze kunt doen, vertellen we je samen met de Nederlandse Raad voor Trainingen en Opleidingen (NRTO) in een webinar op 05 juli om 16:00 uur.

    Lees meer
  • 31
    mei

    Maak je werkomgeving veiliger met BHV

    Net als veel organisaties werken we bij Livits veel minder op kantoor. Gemiddeld werken we 50% van de tijd vanuit huis en de andere 50% op kantoor of bij klanten. De Nederlandse wetgeving schrijft voor dat wanneer er twee of meer medewerkers op kantoor zijn, er tenminste één BHV-er moet zijn. Dat gaf bij ons wel een uitdaging. Hieronder beschrijven we wat we gedaan hebben.

    Lees meer
  • 31
    mei

    Aankondiging uitfaseren huidige Livits inlog

    Digitale veiligheid is een top prioriteit bij Livits. Hier gaat veel tijd en aandacht van ons naartoe. De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan een nieuwe login methode voor backoffice gebruikers van Livits. Dit bekent dat op termijn de bestaande Livits inlog gaat verdwijnen. We adviseren alle klanten uiterlijk medio 2023 over te stappen op de nieuwe inlog methode. Eind 2023 wordt de bestaande inlog definitief uitgefaseerd.

    Lees meer
  • 28
    apr.

    Terugkoppeling Livits data interviews

    Data geeft inzicht en kan je ondersteunen in het maken van keuzes. Livits bevat een bron van waardevolle data van aangesloten verenigingen en leden. Wij willen onze klanten helpen hier meer uit te gaan halen. Daarom zijn we dit jaar gestart met een data initiatief. Ons doel is om onze klanten te ondersteunen in hun werk, door het inzichtelijk maken van belangrijke data. Wij zijn namelijk van mening dat inzicht in Livitsdata onze klanten helpt succesvoller te worden als organisatie.

    Lees meer
  • 27
    apr.

    Livits Roadmap sessies 2022 - Wat doen we in Q2

    Op 12 april heeft de eerste Livits Roadmap sessie plaatsgevonden. Doel van deze sessies is om inzicht te geven in de productontwikkeling van Livits, wat weer één van onze Klantcommitments is voor dit jaar.

    Lees meer
  • Klanttevredenheid
    26
    apr.

    Doorlopend inzicht in klanttevredenheid

    Hoe gaan we dit doen? 

    Klanttevredenheid is voor ons van levensbelang. Daar doen we iedere dag knetterhard ons best voor. Aan de basis hiervan staat inzicht in jullie tevredenheid. Tot op heden deden we daar eens per jaar onderzoek naar, meestal in het laatste kwartaal. Vanaf dit jaar gaan we dat anders doen, zodat we hierin doorlopend inzicht hebben. 

    Lees meer
  • 26
    apr.

    Eerste bijeenkomst DNA denktank

    Op 4 april heb ik deelgenomen aan de eerste bijeenkomst met de DNA denktank 2022. We buigen ons hierin over de vraag hoe we de meerwaarde van verenigingen en het werken binnen verenigingen beter kunnen positioneren. Met een groep van tien betrokkenen denken we hierover na.

    Lees meer
  • 26
    apr.

    Een week in het leven van een… Functioneel Consultant

    Hieronder neemt één van onze Functioneel Consultants je mee in zijn week. 

    Lees meer
  • Even voorstellen
    26
    apr.

    Even voorstellen...Robbert!

    Eén april (geen grap) ben ik begonnen als klantmanager bij CCI. Wellicht heb je me al gezien of gesproken, zo niet stel ik me graag aan je voor.

    Lees meer
  • Even voorstellen
    26
    apr.

    Even voorstellen…Janneke!

    “Hi! Ik ben Janneke, 22 jaar en sinds 1 april weer terug als medewerker bij CCI.

    Lees meer
  • 31
    mrt.

    Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek 2021

    Eind vorig jaar startten we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Net als in 2020 hebben we de interviews telefonisch afgenomen. We hebben bijna 50% van onze klanten gesproken en zo weer een goed beeld gekregen van wat er speelt.
    Begin dit jaar hebben we het onderzoek afgerond, intern acties uitgezet en nu brengen we je graag op de hoogte van de uitkomsten.

    Lees meer
  • ISO
    Veiligheid
    Informatiebeveiliging
    31
    mrt.

    Informatiebeveiliging en Livits

    Het afgelopen kwartaal hebben ik veel met jullie gedeeld over de stappen die we zetten op het gebied van informatiebeveiliging. Een onderwerp dat bij al onze klanten veel aandacht krijgt. In dit artikel geef ik een samenvatting van alle onderwerpen die ik geraakt heb.

    Lees meer
  • 31
    mrt.

    Livits in België

    Iets wat niet voor al onze Nederlandse klanten bekend zal zijn is dat Livits al jarenlang actief is in België. Tot en met het einde van afgelopen jaar deden we dit middels een samenwerking: Synergics vertegenwoordigde ons op de Belgische markt. In 2021 is een einde gekomen aan deze samenwerking en vanaf dit jaar bedienen wij onze Belgische klanten rechtstreeks.

    Lees meer
  • 02
    mrt.

    Aanpassingen Livits infrastructuur

    Techniek is voortdurend in ontwikkeling. Dat geldt ook voor de servers waarop Livits draait. Om met de tijd mee te gaan en ook naar de toekomst toe beschikbaarheid en ondersteuning te kunnen blijven garanderen, is onderhoud aan de infrastructuur periodiek noodzakelijk. Vanaf april nemen we onze omgeving onder handen, waarbij Livits even niet beschikbaar gaat zijn.

    Lees meer
  • Klantcommitments
    01
    mrt.

    Klantcommitments 2022

    Wat gaan we doen, wat kun je van ons verwachten

    Sinds 2020 werken we met Klantcommitments. Dit zijn harde afspraken die we met onze klanten maken over zaken die we in een jaar willen realiseren. Dat doen we dus ook dit jaar.

    Lees meer
  • ISO
    Veiligheid
    Informatiebeveiliging
    28
    feb.

    Volg onze webinars over veiligheid!

    Wij delen graag onze kennis met jou als Livits-klant! Het afgelopen jaar hebben wij veel geleerd over security en informatiebeveiliging. Dat was nodig omdat we twee ISO-certificeringen wilden behalen. Nu dat is gelukt leek het ons een goed moment om de kennis die wij hebben opgedaan te delen met onze klanten.

    Lees meer
  • 24
    feb.

    Gebruik de Livits Connect App en blijf op de hoogte!

    In 2021 hebben we de Livits Connect App gelanceerd. We communiceren steeds meer via deze app. Zo krijg je meteen een bericht op je telefoon als er een herstart plaatsvindt. Of ontvang je een melding als er een verstoring is die meerdere klanten tegelijk treft, blijf op de hoogte van de voortgang en natuurlijk van wanneer het is opgelost.

    Lees meer
  • 24
    feb.

    Denktank beter positioneren van verenigingen

    Wij zijn al jaren trotse partner van De Nederlandse Associatie. De nieuwe directeur van DNA, Cécile Veldman, heeft ambitieuze plannen voor de doorontwikkeling van de club. Eén daarvan is de oprichting van een denktank die zich gaat buigen over de volgende vraag:

    Hoe kun je de meerwaarde van verenigingen en het werken binnen verenigingen, beter positioneren?

    Aan deze denktank zal ik deelnemen.

    Lees meer
  • ISO
    28
    jan.

    ISO Certificering

    Eén van de klantcommitments van het afgelopen jaar was het behalen van onze ISO certificering. Wie ons LinkedIn kanaal volgt weet ondertussen dat dit gelukt is. CCI is zowel ISO 9001 als ISO 27001-gecertificeerd. Maar wat hebben we dan precies behaald en wat hebben jullie daaraan?

    Lees meer
  • Support
    28
    jan.

    Customer Support: even terugkijken en vooral vooruitkijken!

    Nu het nieuwe jaar is begonnen, kunnen we terugkijken naar 2021. Wat heeft het jaar gebracht en wat hebben we op het gebied van Customer Support allemaal gedaan binnen Livits? Ik neem je mee door het afgelopen jaar en vertel je over de plannen voor het komend jaar.

    Lees meer
  • 27
    jan.

    Nieuwe klant: Nederlandse Vereniging van Participatiemaatschappijen

    Eind 2021 hebben we de Livits-implementatie voor de Nederlandse Vereniging van Participatiemaatschappijen afgerond. Hiermee is hun omgeving live gegaan. We zijn trots op deze succesvolle implementatie en op de nieuwe samenwerking!  

    Lees meer
  • 25
    jan.

    Livits Basistraining CMS

    Meld je aan voor onze basistraining Livits CMS!

    In deze basistraining laten we je de belangrijkste zaken van het Livits CMS zien. Na deze training kun je zelf de content van je website aanmaken en aanpassen. Je weet waar je de belangrijkste zaken van je website kunt vinden. Dit is een openbare training dus je neemt deel met verschillende deelnemers van onze klanten.

    Deze training bieden we je aan tegen een voordelig tarief van €250,- per persoon excl. BTW (in plaats van €595,- excl. BTW). De training duurt ongeveer 2 uur en zal gegeven worden via Microsoft Teams.

    Lees meer
  • 30
    dec.

    KiKa 2021 - Wat hebben we hiervoor bij elkaar gebracht?

    In april van dit jaar hebben we gezamenlijk een goed doel gekozen: KiKa. Halverwege het jaar hadden we hiervoor € 610,- bij elkaar gebracht. Nu op het einde van het jaar kunnen we de balans van het eerste volle jaar opmaken. We zijn trots om te melden dat we in totaal € 1.340,- bij elkaar gebracht hebben. Kerst 2021 is al voorbij, maar wij vinden dit toch een mooi kerstcadeau van ons allemaal.

    Lees meer
  • Klantcommitments
    30
    dec.

    Klantcommitments 2021 - Hoe hebben we het gedaan dit jaar?

    We zitten volop in de tijd van de eindejaarslijstjes. Wij kunnen daar natuurlijk niet in achterblijven. Begin van dit jaar kondigde we ze aan: de klantcommitments voor 2021. Nu maken we de balans op. Wat ging er goed en hebben we afgerond? En wat moeten we beter doen? Lees snel verder.

    Lees meer
  • 22
    dec.

    Nieuwe Livits - klanten

    We zijn als CCI natuurlijk heel blij met de samenwerkingen die we hebben en werken elke dag hard aan tevreden klanten.

    Lees meer
  • Mailverkeer
    21
    dec.

    Tips om je mailverkeer te verbeteren

    In een eerder bericht lieten we je weten dat we overstappen naar Sendgrid om het emailverkeer vanuit Livits te verbeteren.

    Lees meer
  • 02
    dec.

    Roadmap 2022

    De dag eindigde plenair met Product Owner Tom. Hij nam je mee door de Livits Roadmap.

    Lees meer
  • 17
    nov.

    Livits Klantevent 2021

    Op 25 november 2021 vanaf 15:00 uur vindt het Livits Online Klantevent plaats. Tijdens een programma van 1,5 uur gaan we je boeien met interessante verhalen van klanten, externe sprekers en natuurlijk over de ontwikkelingen van Livits. Ben je benieuwd naar het programma, bekijk het hieronder.

    Lees meer
  • Nieuws
    28
    okt.

    Waar staan we en waar gaan we naartoe

    Sinds mijn start ongeveer anderhalf jaar geleden hebben we een mooie reis gemaakt met Livits en CCI. Een goed moment om eens terug en vooruit te blikken. Waar staan we nu, wat hebben we zoal gedaan en hoe gaat onze reis verder.

    Lees meer
  • Contributie en facturatie
    30
    sep.

    Niets is zo veranderlijk als… De contributie!

    Door onze nieuwe huisstijl zien we er natuurlijk helemaal fris en fruitig uit, maar we gaan ondertussen al aardig wat jaartjes mee. En, omdat gelukkig veel ledenorganisaties Livits gebruiken om hun contributie te berekenen en te innen, hebben we gedurende die jaren ook allerlei contributiebedragen, structuren en opbouwen voorbij zien komen.

    Lees meer
  • 24
    sep.

    Groen en fris...de vernieuwde website van ZLTO!

    Net voor het weekend alweer een derde live-gang van een website die we mogen aankondigen deze maand. De site van ledenorganisatie ZLTO is zodanig opgefrist dat je wel mag spreken van een vernieuwde website.

    Lees meer
  • Nieuws
    24
    sep.

    Administratieve lastenverlaging

    Eén van de pijlers onder onze visie is dat we tijd willen besparen. Dat geldt zeker ook voor administratieve processen. En op dit vlak zijn verbeteringen eenvoudig mogelijk. Dat gaan we op twee onderdelen doen, namelijk door over te stappen naar jaarfacturatie en door kleine facturen zoveel mogelijk te voorkomen. Hieronder lees je wat dat betekent. 

    Lees meer
  • Nieuws
    Umbraco-website
    24
    sep.

    De eerste klant is live met een Livits Umbraco-website! 

    Afgelopen maand hebben we een mooie mijlpaal bereikt: VKW Limburg lanceerde namelijk haar nieuwe website. En niet zomaar een, de corporate site is namelijk gebouwd in het nieuwe CMS van Livits: Umbraco! 

    Lees meer
  • Customerboard
    24
    sep.

    Customerboard Q3 2021

    Samenvatting: lekker met je bord op schoot. 

    2 september vond er weer een Customerboard sessie plaats. In dit artikel lees je een korte samenvatting van de onderwerpen die behandeld zijn. 

    Lees meer
  • Nieuws
    27
    aug.

    Waar staan we met ons goede doel: KIKA

    In onze nieuwsbrief van April hebben we aangekondigd dat we dit jaar samen met onze klanten KIKA als goede doel steunen. Nu zijn we net voorbij de eerste helft van dit jaar, een goed moment om te kijken waar we staan met onze actie.  

    Lees meer
  • Nieuws
    27
    aug.

    Op weg naar onze ISO-certificering

    En ja, hier heb jij ook wat aan. Aan het begin van dit jaar hebben we ze uitgesproken, onze klantcommitments voor 2021. Eén daarvan is het behalen van onze ISO-certificering. In dit artikel delen we met je wat we tot nu toe gedaan hebben, waar we staan en hoe de route naar certificering er nog uitziet. 

    Lees meer
  • Nieuws
    27
    aug.

    Overstap naar Sendgrid

    We willen je graag informeren over onze overstap naar SendGrid en de voordelen die dit met zich meebrengt voor jou als klant. In de afgelopen maanden hebben we helaas een aantal keer een blokkade van een van onze eigen e-mailservers door mailproviders gehad. Dit konden we gelukkig steeds snel oplossen maar gaf ons ook aanleiding het proces van het e-mailverkeer dat wij vanuit Livits genereren voor de toekomst onder de loop te nemen.

    Lees meer
  • Kennisbank
    27
    aug.

    Livits Kennisbank is live!

    Een wat rustigere periode op onze supportdesk geeft ons de kans om een aantal processen te verbeteren. De wens voor meer documentatie en handleidingen/beschrijvingen van de vele functionaliteiten van Livits bijvoorbeeld. Lees snel verder hoe je hier jezelf en jouw collega’s verder mee kunt helpen!

    Lees meer
  • Blogs
    01
    jul.

    Lees hier hoe InEen de lat voor een ledenplatform erg hoog heeft gelegd!

    Het was dinsdag 11 februari 2020 toen ik werd uitgenodigd voor het geven van een demo van Livits aan InEen, op de Mercatorlaan te Utrecht. Bekend terrein, want we hebben meer klanten die in hetzelfde gebouw zitten, maar ook met gezonde spanning, want je stapt toch weer een andere wereld binnen. In dit geval de wereld van de georganiseerde eerste lijn.

    Lees meer
  • Blogs
    Klantcommitements
    01
    jul.

    Waar staan we met de klantcommitments?

    Begin van dit jaar hebben we een aantal klantcommitments aangekondigd: de harde afspraken waaraan jullie ons voor dit jaar kunnen houden op het gebied van communicatie, kwaliteit en product. Halverwege het jaar is het een goed moment om de balans op te maken: waar staan we met deze commitments?

    Lees meer
  • Nieuws
    01
    jul.

    Verplichte veiligheidsverbetering Livits

    Een van onze klantcommitments voor dit jaar is aandacht voor de veiligheid binnen Livits. We hebben hier de afgelopen tijd veel in geïnvesteerd. Zo krijgt de software van Livits elk jaar een uitvoerige veiligheidscheck door een onafhankelijk leverancier die gespecialiseerd is in legal hacking. Daarnaast is Livits beschikbaar gemaakt in een veilige browser (Chrome) en gebruiken wij voor de hosting van de servers op Microsoft Azure een (ISO) gecertificeerde leverancier.  

    Lees meer
  • Nieuws
    01
    jul.

    Afscheid van Internet Explorer, het komt er nu toch echt aan!

    Veilig gebruik van Livits. Het belang hiervan behoeft eigenlijk geen uitleg. We werken dagelijks hard aan de veiligheid van onze applicatie.  

    Lees meer
  • Nieuws
    08
    jun.

    Maak eenvoudig een afspraak met de datumprikker-module

    Iedereen zal het herkennen. Het kost vaak nogal wat moeite om met meerdere mensen een geschikt tijdstip voor een afspraak te vinden. Vooral buiten de grenzen van je eigen organisatie zonder gedeelde digitale agenda’s. Het secretariaat is veel tijd kwijt aan het vinden van een geschikte datum voor een werkgroep bijeenkomst. Privé gebruikt iedereen hier datumprikker.nl voor. En dat kan dus ook in combinatie met Livits! 

    Lees meer
  • Nieuws
    08
    jun.

    Webinar gemist? 

    We houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen Livits. Sinds vorig jaar doen we dit regelmatig via een Webinar. Het grote voordeel van Webinars is, is dat je deze kunt opnemen en opnieuw kunt bekijken wanneer en hoe vaak je wilt.  

    Lees meer
  • Blogs
    08
    jun.

    Alles begint met een goede relatie

    Iedereen zal het herkennen. Er zijn momenten dat het goed gaat in je relatie, en ook periodes dat er verbetering mogelijk is. Ik merk dat bij mezelf en zie dat ook om me heen. Waardoor komt het nu dat het soms beter gaat dan anders? En wat kunnen we hieruit leren als het gaat om zakelijke relaties? De essentie is volgens mij investeren in elkaar. Dat geldt zowel zakelijk als privé. 

    Lees meer
  • Nieuws
    29
    apr.

    Waarom wij gaan voor een glimlach?

    Op 1 april hebben wij het nieuwe logo van Livits en de nieuwe site Livits.nl gelanceerd. Daarnaast mailen we sinds kort ook vanuit Livits.nl. Waarom we deze veranderingen hebben doorgevoerd? We willen communiceren met een glimlach 😊. Niet alleen met het nieuwe logo, maar ook vanuit de inhoud: wij zijn ervan overtuigd dat plezier, vreugde en geluk meer brengt dan serieus, formeel en saai. Uiteraard zonder de professionaliteit uit het oog te verliezen. Met dit idee is het bureau Marc&More met ons aan de slag gegaan om het merk Livits te rebranden en te restylen. We zijn trots op het resultaat! Een nieuwe missie en visie, een nieuwe website en een nieuwe huisstijl met nieuwe frisse kleuren.

    Lees meer
  • Nieuws
    29
    apr.

    Samen gaan we voor Kika

    Met Livits staan we voor boeien, binden en vinden. Een manier om invulling te geven aan het binden, is samen te gaan voor een goed doel. Daarom hebben we in de nieuwsbrief van februari aan jullie gevraagd om ons te helpen met het kiezen voor een gezamenlijk goed doel. Uit een lijst van zes goede doelen is een winnaar gekomen: KIKA kinderen kankervrij! 

    Lees meer
  • Nieuws
    29
    apr.

    Bescherm je websites tegen cyberaanvallen met het instellen van TTL waardes

    In dit artikel leggen we je uit hoe het instellen van een TTL-waarde je website kan beschermen tegen een cyberaanval en wat dit precies inhoudt. Wat is een TTL-waarde en wat doet het? En wanneer kies je voor een lage of hoge waarde? 

    Lees meer
  • Nieuws
    26
    mrt.

    Meer controle op je nieuwsbrieven: de opt-in | opt-out module

    Je wilt relevant zijn voor je leden. Dat de informatie die je aanbiedt op maat is, en ook bedoeld voor de ontvanger. Livits biedt de mogelijkheid nieuwsbrieven te personaliseren. Veel van onze klanten doen dat ook. Daarnaast biedt Livits fijnmazige opt-in opt-out mogelijkheden met de de opt-in | opt-out module.

    Lees meer
  • Nieuws
    25
    mrt.

    CCI gaat verhuizen!

    Voor het geval het je ontgaan is, wij gaan verhuizen! We blijven in Breda en verhuizen enkel naar de overkant van de straat, naar een (voor ons) nieuw pand.

    Lees meer
  • Nieuws
    Support
    Jira
    24
    feb.

    Supportproces: Gebruik JIRA Servicedesk!

    Heel simpel: zonder jullie hebben wij geen bestaansrecht. We willen er dus oprecht voor zorgen dat we tijd en aandacht hebben wanneer jij onverhoopt een incident met Livits ervaart. Momenteel ervaren wij extra drukte op support. Dit zorgt voor een achterstand in de opvolging van meldingen. We werken er hard aan dit op te lossen.

    Lees meer
  • Blogs
    24
    feb.

    Kies met ons een goed doel!

    Als je iets goeds doet voor een ander, krijg je daar vaak ook iets voor terug. Voor mij is dit een persoonlijke overtuiging. Of het nu gaat om zaken doen met klanten, er voor je collega’s zijn of de opvoeding van mijn kinderen. Iets aan iemand anders geven, geeft voor mij veel meer voldoening dan wat krijgen. Dat geloof draag ik ook uit binnen CCI. En vanuit die gedachte willen we – samen met onze klanten – een goed doel omarmen.

    Lees meer
  • Nieuws
    24
    feb.

    InEen kiest voor Livits

    En daar zijn we super trots op. In deze bijzondere tijd kent iedereen het belang van de eerstelijns zorg. En daar staat InEen voor: het versterken en verbinden van de georganiseerde eerste lijn en het behartigen van hun belangen. Zeker in deze tijd verwachten we zorg dichtbij, altijd beschikbaar en zonder gedoe. De leden van InEen staan hiervoor. En met Livits gaan we dit ook digitaal ondersteunen.

    Lees meer
  • Nieuws
    28
    jan.

    Save the date: 1 april, Liv in je beeld

    Dat we afgelopen jaar onze visie vernieuwd hebben, dat weet je. Maar wie of wat die Liv nu is, dat is nog aardig mysterieus. Daar gaat verandering in komen!

    Lees meer
  • Nieuws
    28
    jan.

    We zijn trots op onze nieuwe klant AVVN

    In een tijd dat binnenblijven de norm is geworden, is het van belang naar voren te kunnen kijken. De lente lijkt nog ver weg, maar komt er toch echt aan. Hopelijk kunnen we dan weer gaan genieten van groene buitenruimte. AVVN - de groene familie voor tuinliefhebbers sinds 1928 – staat daarvoor. En in 2020 hebben zij de keuze gemaakt om de digitale toekomst in te gaan met Livits.

    Lees meer
  • Blogs
    Klantcommitments
    25
    jan.

    Terugblik op de klantcommitments 2020

    Elders in deze nieuwsbrief vinden jullie de klantcommitments voor 2021. Die gaan over het nieuwe jaar, dus dan is het natuurlijk ook goed om terug te kijken op wat we hebben waargemaakt van de afspraken van 2020. Hieronder licht ik dit kort toe.

    Lees meer
  • Blogs
    Klantcommitements
    25
    jan.

    De klantcommitments voor 2021

    Net als vorig jaar maken we ook in 2021 een aantal tastbare afspraken met onze klanten: onze klantcommitments. Deze hebben we weer onderverdeeld in afspraken op het gebied van communicatie, kwaliteit en product. Hieronder ga ik daar verder op in. We gaan er in 2021 voor onze klantfocus te vergroten. De commitments die jullie hieronder lezen geven hier mede invulling aan. 

    Lees meer
  • 01
    jan.

    Een vernieuwde Livits-module in 11 stappen

    Wij ontwikkelen bij CCI met veel plezier Livits, dé software voor professionele ledenorganisaties en verenigingen. We noemen het vaak een CRM, maar dat is eigenlijk wat te kort door de bocht. CRM is een onderdeel, maar Livits bevat ook nog een CMS (voor het maken van websites, intranets en ledenportals) én een DMS om alle relevantie documenten in op te slaan en te delen.

    Lees meer
  • Nieuws
    17
    dec.

    We liv to see you: zet jouw vereniging in de spotlights!

    Soms is het goed om trots te zijn. Te laten zien wie we zijn. Uit te dragen waar we voor staan. Als Nederlanders denken we vaak: doe maar normaal dat is gek genoeg. Als puur Brabants bedrijf vinden we dat ook, maar soms even het hoofd boven het maaiveld uitsteken mag wat ons betreft ook wel. Wij zijn trots op jullie, onze klanten. Op waar jullie voor staan. Wat jullie in deze bizarre periode bereikt hebben. En daarom willen we jullie in de spotlights! We Liv to see you dus!

    Lees meer
  • Nieuws
    17
    dec.

    Een cadeautje voor jou in 2021, de Livits Connect App

    CCI Groep is altijd op zoek haar support en communicatie te verbeteren. Zoals eerder gecommuniceerd zijn wij dit jaar een samenwerking aangegaan met Bundeling. Hiermee wordt het mogelijk de gegevens van je leden in Livits te ontsluiten naar de community app van Bundeling. Omdat CCI ook de voordelen ziet van deze app voor jullie, als klant, zullen wij in januari 2021 de Livits Connect App lanceren. Het startpunt voor alle communicatie met CCI. Hiervoor zullen we de personen uitnodigen die onze nieuwsbrief en Livits updates ontvangen. In de loop van januari ontvangt deze doelgroep een mail waarin wordt gevraagd de app te downloaden (Android. Apple of als webversie). Het voordeel is dat de gebruikersnaam en het vooraf gekozen veilige wachtwoord al worden ingevoerd tijdens de installatie, dus het downloaden van de app werkt zeer eenvoudig.

    Lees meer
  • 16
    dec.

    Een logische vervolgstap voor een snel groeiende vereniging: Schematherapie gaat voor Livits

    De Vereniging voor Schematherapie (VSt), die eind 2017 is opgericht, heeft de afgelopen periode een enorme groei meegemaakt. Binnen drie jaar zijn er meer dan 1200 zorgprofessionals, experts op het gebied van schematherapie, die zich hebben ingeschreven in een van de kwaliteitsregisters van de vereniging. Dat maakte dat de vereniging, samen het bureau dat hen ondersteunt (A Solution), de volgende stap in professionalisering wilde zetten. Hierbij is gekeken op welke manier de efficiëntie van de ledenadministratie verhoogd kon worden. Ook wil de vereniging haar toegevoegde waarde blijven aantonen richting haar leden. Persoonlijke ledencommunicatie is hierbij essentieel.

    Lees meer
  • Nieuws
    16
    dec.

    Servicepakketten

    Hoe werkt dit | Wat mag je verwachten

    We leven in dynamische tijden. Dat geldt zeker ook voor professionele ledenorganisaties. Het afgelopen jaar heeft laten zien hoe snel de wereld kan veranderen. Dat heeft ook impact op de manier waarop je je leden bedient. Met deze veranderingen in gedachten ontwikkelen we Livits continu door. Maar ook de inrichting en configuratie van Livits bij jullie, onze klanten, behoeft continue aandacht. Met dit doel in het achterhoofd, introduceren we Servicepakketten. Dat doen we ook omdat we zien dat onze planning van onze consultants door het grote aantal aanvragen vol aan het lopen is. Gemiddeld zijn onze mensen 6 weken vooruit voor 80% vol gepland. Om inzet te kunnen garanderen, zijn Servicepakketten de uitkomst.

    Lees meer
  • Nieuws
    16
    dec.

    Een 7,7 op ons kerstrapport

    De afgelopen periode hebben we ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om het onderzoek telefonisch te doen, om zo meer informatie te krijgen.

    Lees meer
  • Nieuws
    Ledennet
    03
    dec.

    Project in de kijker!

    Vorige maand is Mijn ABU, het nieuwe ledennet van ABU, Algemene Bond Uitzendondernemingen, live gegaan.

    Lees meer
  • Blogs
    12
    nov.

    De dag van de glimlach: hij komt eraan!

    Ik doe het beter met een glimlach op mijn gezicht. Dan voel ik de zon net wat meer schijnen, zelfs als het regent. Kan ik dat lastige gesprek of dat vervelende telefoontje net wat beter aan. Ik denk dat dat voor iedereen geldt. Wie kent niet de beelden van koeien die voor het eerst weer de wei in mogen. Of dat ene liedje uit je jeugd, waar je mooie herinneringen aan hebt. Ik denk dat ook een professionele organisatie baat heeft bij een happy face, een glimlach op iedereen zijn gezicht. En daarom organiseren wij op 1 april 2021 de dag van de glimlach.

    Lees meer
  • Nieuws
    11
    nov.

    Bespaar tijd met de anonimiseringsmodule

    Sinds mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Een belangrijk onderdeel hiervan is dat je voor het opslaan van gegevens van een rechtspersoon een rechtmatig doel moet hebben. Dit is het geval wanneer bijvoorbeeld een persoon of bedrijf lid is van een organisatie. Helaas zijn sommige lidmaatschappen niet voor eeuwig. Hoe gaan we dan om met dit soort gegevens wanneer een wettelijke basis om ze te behouden er niet meer is? Hiervoor biedt de anonimiseringsmodule een uitkomst.

    Lees meer
  • Nieuws
    11
    nov.

    Een nieuwe en futureproof ledenzoeker voor Techniek Nederland!

    Als ledenorganisatie wil je dat je leden goed gevonden kunnen worden. Zeker wanneer je voor de kwaliteit van aangesloten leden staat. Dat doet Techniek Nederland. Er worden voorwaardes gesteld aan bedrijven om lid te kunnen worden of blijven. Een keurmerk, certificering of kwaliteitslabel stelt namelijk extra eisen aan een bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de diploma's van monteurs, de wijze van opleveren of inspectiemethodieken. Hier moet uiteraard ook op gezocht kunnen gaan worden.

    Lees meer
  • Blogs
    10
    nov.

    Even voorstellen...Maarten!

    De stap van groot Amerikaanse concern in het centrum van mijn woonplaats Rotterdam naar een kleine lokale speler in Breda. Waarom zou iemand die zetten? Dat zal ik hieronder proberen uit te leggen. 

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Modernisering Livits

    Modernisering, een woord dat je steeds vaker hoort en dat centraal stond tijdens deze parallelsessie.

    Om de ambitie die we geformuleerd hebben in onze nieuwe visie te realiseren moeten we ook technisch flinke stappen zetten. Deze stappen hebben we gevat in deelprojecten welke onder de ‘paraplu’ modernisering vallen.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Data Quality Checker - OnderhoudNL

    Tijdens één van de parallelsessies hebben we stilgestaan bij de Data Quality Checker. De Data Quality Checker is een functionaliteit in Livits om de opgeslagen gegevens up-to-date te maken door middel van gepersonaliseerde uitvraag en automatische verwerking van de uitgevraagde gegevens.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Bundeling: altijd “in de broekzak” van je leden?

    Tijdens het klantevent hebben we ook onze partners aan het woord gelaten. Onlangs heeft CCI een partnership gesloten met Bundeling. Bundeling biedt een app waarmee je relevant en effectief kunt communiceren met je leden.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Automatische formulieren - ABU & NVRG

    Tijdens deze sessie nam Donny, functioneel consultant bij CCI, deelnemers mee in de module geautomatiseerde (web)formulieren. Doel van deze sessie was om de deelnemers aan de hand van twee praktijkvoorbeelden bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) en de NVRG (Nederlandse Vereniging voor Relatie en Gezinstherapie) meer inzicht te geven in de mogelijkheden van deze formulieren.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Umbraco: CMS in lijn met onze visie

    Dat we tijdens de klantenmiddag een sessie hebben kunnen geven over Umbraco is een direct en concreet resultaat van onze nieuw geformuleerde visie. Daarin stellen we namelijk dat we de toekomst in willen gaan met open en slim koppelende IT-oplossingen

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Marc&More: member centric design thinking

    Je leden en hun klanten centraal stellen in de communicatie en ontwikkeling van producten en diensten. Dat is de basis van Member Centric Design Thinking of kortweg MCDT. 

    Van oudsher heeft de mens zich georganiseerd in groepen en samenwerkingsverbanden om kennis en expertise maximaal te benutten en te zorgen voor veiligheid en bescherming.

    Om zich als groep of samenwerkingsverband te onderscheiden en herkenbaar zijn te zijn, wordt er gebruik gemaakt van visuele uitingen. Denk aan rotstekeningen bij oudere culturen en denk aan symbolen, kledingstijlen enzovoort in de huidige samenleving. Van de kleuren van een voetbalclub, het logo van een bedrijf tot en met de kledingdracht van hipsters. 

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Afsluiting: Bas Haring over kinderboek Swimmy en ledenverenigingen

    Als afsluiting van het Livits klantevent hadden we een spectaculaire keynote speaker.

    In de lezing van prof. dr. Bas Haring is uiteengezet waarom mensen zich graag verenigingen en wat daarvan de voordelen, maar ook de nadelen zijn.

    Lees meer
  • Nieuws
    06
    okt.

    Kick-off: de belofte die we met Livits maken

    We leven in een dynamische tijd. Verandering is een constante, dat geldt voor professionele ledenorganisaties en ook voor CCI. Een heldere visie zorgt voor binding en richting. Tijdens de plenaire kick-off op de klantenmiddag hebben we iedereen meegenomen in de nieuwe visie van CCI en de pijlers waarmee we deze concreet maken.

    Lees meer

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok