Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 |
info@livits.nl
Livits Support Kennisbank
Hulp nodig? Vragen? Documentatie nalezen? Het kan hier! Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt wanneer je een vraag, probleem of iets anders zoekt.
Kom je er toch niet uit? Stel je vraag dan hier in Jira Servicedesk waar we je graag verder helpen. Heb je nog geen toegang tot Servicedesk? Neem dan contact met ons op via een van de onderstaande opties.
Livits Customer Support is op werkdagen bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09.00 - 17.00 uur. Bel ons via 076-578 0950 of stuur ons een mailtje via support@livits.nl.
Problemen buiten kantooruren?
Geen probleem! Stuur een e-mail met je gegevens en de melding naar urgent@livits.nl. Er neemt dan zo snel mogelijk een van de collega's contact met je op.
De handleidingen op deze pagina gaan uit van de standaard werking van Livits. Deze worden jaarlijks herzien waardoor het kan zijn dat tussentijdse wijzigingen in de Livits software niet direct verwerkt worden. Livits kan om die reden afwijken van de beschrijvingen in onze handleidingen.
Basisdocumentatie
Hier vind je de 5 meest bekeken Livits handleidingen terug.
Livits Releases
Wat is er nieuw in Livits? Waar hebben we aan gewerkt? Je leest het terug in de Livits update. Hieronder vind je de laatste versies terug.
FAQ / How to
Hier vind je de 5 meest gestelde vragen en oplossingen terug.
Nieuwsbrieven
Lees hier onze laatste nieuwsbrieven terug.
Webinars
Hieronder zie je de 3 laatste webinars die we georganiseerd hebben:
Klant event: Livits Roadmap
Slim Boeien Binden en Informeren van je leden
Modernisering Livits
Product video's
Wil je meer weten over een van onze modules? Hieronder zie je de laatste Product video's die we gepubliceerd hebben:
Anonimiseringsmodule
Livits & Power BI
Umbraco CMS