Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

30
sep.

Customer Care Specialist

30 september 2024

Wij geloven in écht contact met onze klanten. Als Customer Care Specialist ben je hét inhoudelijke aanspreekpunt voor onze klanten. Dit doe je door het signaleren en analyseren van klantvragen en met jouw creativiteit zorg je voor een passende oplossing!

Wij werken voor professionele ledenorganisaties die met Livits hun ledenadministratie bijhouden en ondersteund worden in alle aansluitende processen die bij een professionele ledenorganisatie komen kijken.

Wil jij graag het eerste aanspreekpunt zijn voor deze ledenorganisaties? Jouw communicatie en analytische skills zijn daarbij super essentieel om dat eerste aanspreekpunt te kunnen zijn.

Waar ligt jouw kracht?

Als Customer Care Agent maak je deel uit van het klantenteam, de service die jij gaat verlenen vraagt niet alleen om een goede kennis van ons systeem maar ook een klantgerichte en proactieve houding. Je hebt ervaring opgedaan met het ondersteunen van software applicaties.

  • Je houdt van een pragmatische aanpak om de klantenvragen (telefoon – mail – portaal) te analyseren en deze met jouw creativiteit op te lossen;
  • Wanneer je tegen complexe zaken aanloopt, vorm je met jouw collega’s 2e en 3e lijn een team om samen tot oplossingen te komen. Onze developers zitten gewoon ook in Breda!
  • Je vindt klantcontact super: customer intimacy is voor jou zeer bekende strategie;
  • Je geniet ervan om je kennis van het systeem aan klanten over te dragen en hen hiermee zelfstandiger te maken.
  • Het nakomen van afspraken, zowel naar klanten als intern, zit in jouw DNA
  • Vanuit het product / proces wil jij elke keer verbeteren. Je doet daarom voorstellen tot productverbetering, of procesverbetering.

Vereisten:

  • Je hebt HBO werk- en/ of denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met software ondersteuning;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Je werkt graag in een team;
  • Je bent analytisch, secuur en servicegericht;
  • Je hebt doorzettingsvermogen en bezit een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar 

Dit mag je van ons verwachten:

  • Een uitdagende en zelfstandige functie, waarbij ruimte is voor eigen inbreng; 
  • Een informele werkomgeving waarbij jouw ideeën en inspiratie belangrijk zijn;
  • Een plaats binnen een professioneel, groeiend en dynamisch bedrijf in Breda, we werken hybride: je werkt 2 dagen vanuit kantoor, het overige vanuit thuis; 
  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Leuke bedrijfsuitjes georganiseerd door de personeelsvereniging.

Binnen Livits krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen, zowel professioneel en persoonlijk. Wij zijn onderdeel van TSS, de verticale market software leverancier, met meer dan 170 bedrijven over de hele wereld. De TSS-academie speelt hier een grote rol in jouw persoonlijke ontwikkeling.


Samen met ons TSS zusje Windex zijn we een spannende, maar uitdagende fusie aangegaan. Dit betekent dat jij volop mee kunt sturen om de rol, binnen je afdeling, invulling te kunnen gaan geven!

 

 

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok