Direct contact

Bijster 15
4817 HZ Breda
076 578 0950 | info@livits.nl

ISO

ISO & Kwaliteit

Kwaliteit speelt een belangrijke rol in alles wat wij doen. We hebben hier dan ook voortdurend aandacht voor, wat ook blijkt uit onze ISO 9001 en ISO 27001 certificering. Op deze pagina lees je hier meer over.

Wij werken elke dag vol passie, knetterhard om onze klanten te boeien, binden en vinden. Daarbij hebben wij kwaliteit hoog in ons vaandel staan. Dit betekent dat wij onze werkprocessen hebben beschreven en vanuit deze processen werken aan continue verbetering. Bijvoorbeeld door regelmatige interne- en externe audits.  En doordat we hiervoor een kwaliteitmanager en securityofficer hebben aangesteld.

ISO

Het onafhankelijke auditbureau QualityMasters heeft ons officieel gecertificeerd voor ISO 9001:2015 en ISO/IEC 27001:2013. Dit betekent dat wij over een geïntegreerd managementsysteem beschikken dat voldoet aan de eisen die aan beide normen gesteld worden. Met dit managementsysteem beheren wij de kwaliteits- en informatiebeveiliginsaspecten van onze bedrijfsvoering en voldoen hiermee aan alle relevante wettelijke, zakelijke en contractuele veiligheidsverplichtingen.

ISO 27001 Informatiebeveiliging

De ISO 27001-norm is een internationale standaard die eisen specificeert voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen en bijhouden van een Information Security Management Systeem (ISMS). Dit met de focus op het continu managen, beheren en verbeteren van informatiebeveiliging risico’s.

ISO 9001 Kwaliteitsmanagement

ISO 9001 is de internationale norm waarin eisen worden gesteld aan het kwaliteitsmanagement systeem. Belangrijke onderwerpen zijn het kwaliteitsbeleid, procesmanagement, klantgerichtheid en het continu verbeteren hiervan. Door volgens ISO 9001 te werken, wordt de geleverde kwaliteit gewaarborgd en kan een verhoogde klanttevredenheid worden gerealiseerd.

Scope van certificering

De scope waarop wij gecertificeerd zijn is als volgt: "Het ontwikkelen, beheren, onderhouden, leveren en ondersteunen van software voor professionele ledenorganisaties t.b.v. gepersonaliseerde ledencommunicatie."

Klachten

Hoe goed we ons werk ook willen doen, toch kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Daarvoor hebben we een formeel klachtenproces. Een klacht kan je bij iedere medewerker van ons indienen. Doe dit liefst via mail, zodat er een formele vastlegging is. Vermeld duidelijk dat je een klacht wil indienen en waar dit over gaat. De klacht wordt bij ons onder de aandacht gebracht van onze managing director en onze kwaliteitmanager. Binnen drie dagen na het indienen van de klacht wordt er contact met je opgenomen en de afhandeling van de klacht besproken.

Livits.nl gebruikt cookies voor anonieme analyse van websiteverkeer, zodat we de functionaliteit en effectiviteit van deze website kunnen verbeteren. Na toestemming gebruiken we deze om gepersonaliseerde content weer te geven. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.

Ok